Friday, June 24, 2011

i'm a Mrs.Nasri !!

Alhamdullillah.........................................................
segala-galanya berjln dgn lancar dari majlis pernikah -> majlis bersanding......terima kasih byk2 to all my beloved fmly yg byk tlg pd majlis aku,jiran2,kwn2 dan semua tetamu yg dtg...dan xlupe Sri Payung Katering yg sedap,Butik Azzueina yg da'bomb! luv u all! Hari Bahagia ku cukup bermakna......
dan kini kehidupan baru aku telah bermula sbgai seorang isteri......aku dah xblh gedik2 dah..xblh gatal2 dah..xblh pelok bantal busuk dah...dan yg paling xblh ialah xblh malas lagi!!kne masak(aku dh reti masak ok!),kne mandi slalo (3x sehari),kne kemas2 umh dan mcm2 lg lah......dan aku nie semenjak dh kawen asik rindu kt mama,abah,makteh, & adik2 jerrrr....sob.sob....(nk nanges lahh niie) cpt sgt tersntuh hati nie tauu..yelah dulu slalu dgr suara petir mama kalo nk panggil aku yg buat2 pekak nie,riuh adik2 kt umh,abah yg kunun2 garang and makteh yg slalo tido berdengkur...oh tidak!!!rindunyeeee...xpea2.....(kesat air mata) nnt blk keje kn blh singgah umah mama..dekat kot ngn opis...hehehe..drama lebih lah aku nie..nie lah penyakit & bakat turun menurun..iaitu HATI KUNTUM dan Da'Best Actress...kihkih.....
tapi kalo di ingat2 balik,cpt btl masa berlalu..aku dh kawen,dh ada suami....rase mcm baru jea kenal ngn En.Nasri dulu2...(nie nk flash back nie)..bler aku ckp ngn husband mesti ktorag gelak2,yelah sbb xsangka ktorg dah kawen.kehkeh..tapi tulah, dah jodoh dan rezeki kami kan..mcm xpercaye pon ada yg aku dh berlaki skrg..hahahaha.....w/cmner pon aku rase bahgia sgt2 dgn kehidupan skrg dan dgn apa yg aku ada..ada husband encem..(sila akui ok),& ada 2 fmly....aku harap kebahgiaan nie akn jadi milik aku smpai aku mati..xsnggup kehilangan mereka..uwaaarrgh!!!! saya sayang.sayang.sayang.sayang.sayang sgggt.mereka!!!
att: Pn Hafizah Zamrus & En.Anwar kite challenge sape yg ada baby dulu nak x??hehehe...

1 comment:

  1. hahahah..nampaknyer aku menang lah..meh nak adiah hahahahah

    ReplyDelete